Emeliitaah

lev ditt egna liv, för du ska dö din egna död.

Svar till Josefine.

Kategori: Hate me or love me.

Josefine om DAG 01 - Presentera mig själv.:
Hejsan, skulle du kunna lägga upp en videoblogg någon dag?
Följer din blogg och har gjort det länge skulle va kul o se hur du e "live" =)
Josefine om DAG 01 - Presentera mig själv.:
Hejsan, skulle du kunna lägga upp en videoblogg någon dag?
Följer din blogg och har gjort det länge skulle va kul o se hur du e "live" =)



Hej Josefin!
Roligt att höra att du följer min blogg, blir verkligen jätte glad.
Får jag fråga vad det är du har "fastnat" för eftersom du läser den.
Jag ska absolut försöka att samla mod till att göra en videoblogg någon dag.
Tycker det är lite konstigt att prata med en kamera, men ska göra mitt bästa för din skull! :)

Kommentarer

  • maria säger:

    Hej Maria här!



    Blondie handlar om en kvinna och hennes uppväxt sen hon var liten med missbruk,fängelsevistelser våldtäkter mm. Jag har lärt känna henne privat hon är i dag 63 år hon och är en underbar människa.



    Hon har levt ett helvetesliv kan man säga.

    lägger ut bild på bloggen på boken! Läs den!!!!!

    Maria



    2011-11-06 | 21:32:57
    Bloggadress: http://iahoglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här: