Emeliitaah

lev ditt egna liv, för du ska dö din egna död.

Svar till Anonym.

Kategori: Hate me or love me.

Har din kille uppehållstillstånd i Sverige? Många utländska killar gifter sig bara med svenska tjejer för att få stanna i Sverige. Jag bara talar om fakta för dig nu. Jag säger inte att alla utländksa killar gifter sig bara för att få stanna, men många gör det. Och många svenska tjejer är blåsta att dem gifter sig med dem. Inte alla svenska tjejer men många.

Svar: Min kille har uppehållstillstånd i Sverige, så det är ingenting jag behöver oroa mig för. Men jag tycker inte en brud är blåst som gifter sig med en kille som inte har uppehållstillstånd, visst tjejen KAN bli lurad, men det KAN lika gärna vara äkta kärlek, som det varit i många av dom fallen där jag känner någon som gift sig med någon som inte har uppehållstillstånd. Men förstår vad du menar, och alla har vi olika åsikter om just det ämnet.



Varför är du inte tillsammans med din dotters pappa?

Svar: Jag är inte tillsammans med honom av många olika anledningar och en del vill jag inte gå in på, men om vi säger såhär: Jag älskade honom aldrig och jag är inte tillsammans med någon för ett barns skull, Lilja kommer bara må sämre av det. Han ljög om saker, som gjorde att tilliten försvann och då fanns det absolut ingenting kvar, så därför gav jag upp redan innan jag visste att jag var gravid.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: