Emeliitaah

lev ditt egna liv, för du ska dö din egna död.

Svar till Anonym.

Kategori: Hate me or love me.

Anonym om 14 November 2011 Måndag:

Om du och din kille älskar varandra så väldigt mycket som du säger att ni två gör, varför flyttar du inte hem till honom, din kille? Vill inte han bo tillsammans med dig?




Svar: Vi har tänkt på att flytta ihop många gånger och i framtiden hoppas jag att det blir så. Men det som gör att VI inte bor tillsammans nu är inte för att vi INTE älskar varandra så väldigt mycket som jag säger att vi gör eller för att han inte vill bo med mig, utan snarare för helt andra grejer, som att vi vill hitta rätt lägenhet och det är inte det enklaste. Vi pratar väldigt mycket om det för tillfället och även fast vi vill att det ska ske imorgon så går det inte alltid till så, för VI har inte bara oss själva att tänka på utan även min dotter Lilja, och därför så flyttar vi inte bara pang boom för det är en del saker att ordna med först & PLUS att vi är lite oense om vi ska bo i Gävle eller Stockholm, och även det vill vi klura ut så vi inte flyttar och sen en månad senare vill flytta igen. Hur mycket man en vill saker ibland, kan man inte alltid få det. Jag har många gånger i mitt vuxna liv inte riktigt tänkt klart, men den här gången tänker jag klart och vill göra det som är rätt för oss tre tillsammans.


Kommentarer

  • Therese säger:

    Tusen tack för ditt stöd gumman!!! <3



    Det är bra att ni väntar tills "rätt" lägenhet dyker upp. Man ska skynda långsamt.

    Och att ni sätter Lilja i första hand, hon e ju barnet så att hon får det bra e ju viktigast.

    2011-11-16 | 21:41:51
    Bloggadress: http://nyutsidaa.blogg.se/
  • - ● Rebecca ● - säger:

    Jaha okeii, men du borde väl lärt dig portionera ordentligt nu så långt efter din op?

    2011-11-16 | 21:47:56
    Bloggadress: http://blekblondinsdagbok.blogg.se/
  • maria säger:

    det e bra att tänka sig för en extra gång. Natti Maria

    2011-11-16 | 21:57:05
    Bloggadress: http://iahoglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här: