Emeliitaah

lev ditt egna liv, för du ska dö din egna död.

RÖKFRI: DAG 5!

Kategori: Mammalivet

Nu är snart denna dag slut och det betyder att jag inte rökt på 5 dagar.
Gud så duktig jag är men när jag väl klarat det, så är det dags för uppdrag få min pojkvän sluta röka, för jag vet själv hur enkelt det är för mig att börja röka igen om t.ex min pojkvän röker, han kommer lukta sådär äckligt, men som ändå kommer få mig att vilja röka, så bäst att få även honom att avstå från rökandet, men det blir en svårare uppgift tror jag. Han har iallafall lovat att försöka för min skull.


Nattade Lilja och hon var lite gnällig som att hon inte alls ville sova.
Men hon är ju så himla nyfiken på allt runt omkring henne, så det är väl förståeligt.

Jag och Mamma har haft fredagsmys och kollat på tv och ätit grönsaker med dip och såklart har jag druckit coca cola light, men tror inte ens att jag behöver nämna det utan tror ni alla förstår det, med tanke på mitt coca cola light beroende, i'm fukking stuck!

Filmen The Break Up visas på TV3 idag tror jag det var, och den ska jag passa på att se, älskar Jennifer Aniston som skådespelare och eftersom hon har huvudrollen kan jag ingenting annat än att titta på den, efter den filmen lär det säkert bli till att hyra någon film på Teliabutiken medans jag väntar på att mitt stora hjärta ska sluta jobbet, så att han kan ringa mig och vi kan prata om en del saker.

Lilja sitter här i min famn igen och ska precis få mat i sig.
Så återkommer senare!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: