Emeliitaah

lev ditt egna liv, för du ska dö din egna död.

Nyårsoutfit.

Kategori: Mammalivet

Sitter och pratar med Älsklingen min och skickar olika nyårsoutfits som jag kan tänka mig ha på mig till honom, inte för att han har någon direkt talan om vad jag sätter på mig, det har ingen. Men vill ändå veta vad han tycker, så att jag kan välja motsatsen, precis som jag alltid gjort när det kommer till människor.
Tycker en människa att den är snygg så väljer jag oftast den andra.
Men iallafall, har hittat en del rejält snygga kläder på Gina Tricot, men ska även kolla in H&M och KappAhl för att se om jag hittar någonting jag hellre vill ha, men annars har jag hittat mig en klänning från Gina Tricot som jag bara ska ha, men frågan är om jag ska ta svart eller leopard.
Men det är en senare fråga, lär beställa dom imorgon.

Nu ska jag återgå att prata med den finaste.

Kommentarer

  • maria säger:

    Leopard låter coolt

    Maria



    Kram

    2011-11-03 | 06:55:42
    Bloggadress: http://iahoglund.blogg.se/
  • Johanna - Mamma till Sami säger:

    Svart tycker jag :p Men har aldrig varit något fan utav leopard eller djurmönster så kanske fel person att fråga :p hahhaha :D

    2011-11-03 | 11:37:28
    Bloggadress: http://lyyckligaste.blogg.se/

Kommentera inlägget här: