Emeliitaah

lev ditt egna liv, för du ska dö din egna död.

Nu är det bestämt att det blir ...

Kategori: Resa

Finland den 24:e November, för att ta farväl av allas vår älskade Rosa men även för att träffa mina underbara kusiner, kusinbarn, farbröder och fastrar men framför allt Farmor. Ska bli så skönt att få komma bort en sväng ifrån Sverige. Trots att det bara är till Finland, men att få höra finlandssvensk dialekt, att få känna luften i Finland, att få träffa inprincip hela min släkt på Pappa's sida, att få umgås med viktiga människor i mitt liv, tyvärr så kunde inte Älsklingen min följa med, vill ju att han skulle följa med så att alla kunde träffa honom, men han, jag och Lilja får åka någon annan gång.

Så nu är det en del att fixa inför Finlandsresan.
Fredag åker vi förmodligen till Gävle och stannar tills Söndag eller Tisdag, och sen blir det hem och tvätta kläder och börja packa inför Torsdagen, då vå åker till älskade älskade Finland.

Kommentarer

  • Johanna - Mamma till Sami säger:

    Ååååhhh vill också åka bort !! :( :( :(

    2011-11-16 | 14:01:27
    Bloggadress: http://lyyckligaste.blogg.se/

Kommentera inlägget här: