Emeliitaah

lev ditt egna liv, för du ska dö din egna död.

mobilbloggning

Kategori: Mammalivet

Hejhej kära läsare! Uppdaterade inte igår eftersom det fanns en del att göra hemma. Jag började tvätta vid ett på dagen men blev inte klar meed all torkning och sådär för ens vid tio påå kvällen och medans tvätten häll på i masknerna så diska, städa och plockade jag undan. Kvällen bjöd på Desperete Housewifes och därefter så blev det att prata med Älsklingen min som dock var helt död och till råga på det skulle upp vid kvart i fyra på morgonen. Min älskade! Idag vaknade jag och Lilja vid halv fem och det var väl inte det roligaste jag visste men var bara att kliva upp och umgås med min fina älskling. Nu är hon med min mamma och lämnar Nova på dagis och jag ska egentligen vika tvätt men tog mig en paus och loggade in på bloggen via mobilen så ni fick er en uppdatering. Jag ska försöka uppdatera innan jag åker imorgon men eftersom allting börjar bli klart här så tror jag att jag hinner uppdatera en del ikväll. Har ju en massa saker att berätta för er egentligen. Men nu ska jag fortsätta vika kläderna som jag tvätta igår och sen ska jag packa Nova och Lilja's väska inför imorgon och sen får vi se hur dagen fortsätter.. Vet iallafall att jag måste åka till Forex och växla in pengar och även gå förbi Apoteket ifall Lilja skulle bli sjuk under tiden i Finland ska nog även handla lite annat också. Ok, jag lovar er här och nu att ni får en uppdatering ikväll. Så vi hörs alla fina läsare där ute!

Kommentarer

  • josephine säger:

    sv: vad kul :D har du köpt nå julklappar än? :) kram

    2011-11-23 | 15:06:28
    Bloggadress: http://joseephiines.blogg.se/
  • maria säger:

    Hoppas du får en bra tur till Finland även fast det blir jobbigt!!



    Kram Maria

    2011-11-23 | 17:25:37
    Bloggadress: http://iahoglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här: