Emeliitaah

lev ditt egna liv, för du ska dö din egna död.

Lista 1

Kategori: Hate me or love me.

SENASTE!

  • Kompisen du träffade? - Dom i Gävle.
  • Personen du pratade i telefon med? - Amar, min älskling!
  • Du fick SMS av? - Jojo
  • Du kramade? - Min dotter Lilja såklart


IDAG!


  • Kläder: Leggings och svart linne :)
  • Bättre än igår: Både och faktiskt.


IMORGON!


  • Är det: FREDAG!
  • Planer: Får se om dom blir av.
  • Något tråkigt som händer imorgon: Inte vad jag vet.


FRÅGOR OCH SVAR?!


  • Det första du gjorde imorse? Gav Lilja mat.
  • Vad åt du sist? Makaroner med köttfärssås
  • Vad irriterar du dig på? Mycket & många.
  • Tror du på distansförhållanden? JA!
  • Vem tänker du på just nu? Amar
  • Tror du att personen tänker på dig med? Ja, det är klart.
  • Vart reste du sist? Finland.
  • Vad gjorde du igår kväll? Var hemma och umgicks med min familj.
  • Liknar du din mamma eller pappa? Beror på vem som ser mig ;)
  • Ler du ofta? JA!
  • Välj en. Skönhet, kärlek eller kreativitet? KÄRLEK!
  • Önskar du dig något när du ser en fallande stjärna? Ja det gör jag.
  • I vems säng sov du igår natt? Min egna.
  • Vilken färg har din tröja? Svart


SORG!


  • Har du någonsin gråtit tills tårarna var slut? JA
  • Har du någonsin gråtit dig tills sömn? JA
  • Gråter du när du skadar dig? Beror på.


KÄRLEK!


  • Har någon annan än din familj sagt "jag älskar dig"? Yes off course.
  • Har du någonsin sagt "jag älskar dig" och menat det? Ja, varje dag.
  • Har du en pojk/flickvän? Ja
  • Är du nöjd med det? Supernöjd!
  • Är du kär? Ja, det är klart


HAT!


  • Vem hatar du verkligen? Dom vet det själva.
  • Har du någonsin gjort en hat-lista? Nej
  • Är du en mobbare? Nej
  • Har du varit så arg på någon att du börjat gråta? Ja
  • Har du blivit sviken någon gång? Ja


FRÅGOR OCH SVAR!


  • Vad är din största dröm? Att flytta ihop med min pojkvän och leva lyckligt med honom och Lilja och även gemensamma barn i framtiden.
  • Kommer den kunna gå i uppfyllelse? JA!
  • Blivit arresterad av en polis? Nej.
  • Gjort något som bryter mot lagen? Ja
  • Vem/vilka bor du med? Min dotter & föräldrar.
  • Vart bor du? Stockholm och lite i Gävle :)
  • Börjar du bli trött på frågor? Ja, faktiskt.


Nu tänkte jag faktiskt utmana alla er som läser min blogg att lägga upp det här på er blogg, så att jag får se vad ni svarat, alltid kul att lära känna er bättre :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: