Emeliitaah

lev ditt egna liv, för du ska dö din egna död.

Känns som att jag långsamt försvinner..

Kategori: Hate me or love me.

Inte nog med att världens bästa Rosa ska försvinna ifrån världen, jag känner mig inte hel, känns som att en del människor bara slutat bry sig, slutat att tycka om mig, slutat att höra av sig, känns som att min existens inte finns för dessa människor. Jag vet inte om jag borde skratta eller gråta, just nu känner jag för att gråta, jag känner för att lägga mig i fosterställning och bara gråta. Vad har jag gjort för fel mot dig? Jag förstår inte hur du kan tro att du kan behandla mig såhär. Även fast jag skriver precis hur jag känner, även fast jag öppnar upp mitt hjärta för dig, även fast jag ger mer än vad jag tar, även fast jag älskar dig och bryr mig om dig, även fast jag skulle ta en kula för dig, så behandlar du mig som skit!?! Känns som jag blivit misshandlad psykiskt, känns som jag blivit manipulerad, känns som att orken inte längre finns, orken till att kämpa, orken till att kämpa för oss.
"Långsamt farväl"
Känns som jag försvinner mer och mer, för varje dag som går. Känns som att en klump över hela bröstet, har svårt att andas, har svårt att le, har svårt att slappna av, känns som att livet inte längre är värt att ge, känns som att jag inte längre vill vara med. Allting känns hopplöst, allting känns slut.

Kommentarer

  • Jessica säger:

    Du måste kämpa vidare för din lilla dotters skull. Det finns så många elaka människor i världen. Var stark och gå vidare och lev ditt liv med ditt barn. Jag har alltid levt för mina barn och djur. Jag läste här i din blogg förut att du har släktingar som inte accepterar att du har en pojkvän från ett annat land. Mina föräldrar och syskon och vissa andra släktingar är rasister och jag har 2 barn med män från andra länder. Mina barn är vuxna nu, dem är 23 och 26 år. Så jag har haft det väldigt tufft och jobbigt, men jag är stark både psykiskt och fysiskt. Jag hoppas att allt ordnar sig för dig. Snart är det Jul och det är ju så väldigt mysigt. Jag har alltid gått min egen väg. Jag är vegan för djurens skull och det har jag varit sedan 1980, sen jag var 15 år, snart i 32 år. och det är jag stolt över. Kramar i höst mörkret

    2011-11-07 | 09:44:21

Kommentera inlägget här: