Emeliitaah

lev ditt egna liv, för du ska dö din egna död.

Jag älskar livet.

Kategori: Mammalivet

Nej, nu ska jag försöka krypa ner med Lilja brevid mig i min säng och hoppas på att hon sover ett tag till. Hon är väldigt pigg, men att kliva upp före tuppen är inte direkt något jag hurrar över.

Sprider lite kärlek till alla mina fina läsare såhär på morgontimmarna.
Älskar livet, älskar min familj, älskar mina vänner, älskar min pojkvän.
Jag är så lycklig och skulle inte byta bort det liv jag lever idag mot någonting i världen.
Så tänkte sprida vidare lite av min lycka och glädjen som rusar runt i kroppen min idag.

God natt igen då, får vi hoppas!

Kommentarer

  • maria säger:

    Usch va jobbigt det låter med kräkningar, sömnen mm.

    Hoppas du mår bättre snart

    Ha en fin Tisdag

    Maria

    2011-11-01 | 07:18:05
    Bloggadress: http://iahoglund.blogg.se/
  • Therese säger:

    Fan vad härligt att läsa att du är lycklig =)

    Inte ofta man hör folk "säga" det!



    Hoppas din känsla fortsätter hela dagen!

    2011-11-01 | 09:03:18
    Bloggadress: http://nyutsidaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här: