Emeliitaah

lev ditt egna liv, för du ska dö din egna död.

Jag älskar dig!

Kategori: Kärlek



Jag älskar inte bara dig, jag älskar tanken på att dela livet med dig.
Älskar stunderna vi är en liten familj och myser ihop.
Älskar varenda eviga minut jag spenderar med dig.
Hatar att vara ifrån dig, men älskar när vi möts på nytt igen.

Jag älskar hur ärliga och uppriktiga vi är mot varandra, jag älskar att du får mig att må bra och vara lycklig, älskar att du fått mig att inse att jag är värd mer än det jag själv trodde, du har fått mig att uppskatta mig själv, du har fått mig att uppskatta förhållanden, du har gjort mig kär, kär i dig!
Jag älskar dig!

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Har din kille uppehållstillstånd i Sverige?? Många utländska killar gifter sig bara med svenska tjejer för att få stanna i Sverige. Jag bara talar om fakta för dig nu. Jag säger inte att alla utländksa killar gifter sig för att få stanna, men många gör det. Och många svenska tjejer är så blåsta att dem gifter sig med dem. Inte alla svenska tjejer men många.

    2011-11-03 | 09:01:55
  • Suneeta & Chanel säger:

    Fin bild =)

    2011-11-03 | 09:35:27
    Bloggadress: http://chanelsuneeta.blogg.se/
  • Emmaa säger:

    Ja det blev ett litet mysigt familjefirande :)

    Hade bakat tårta och lagat lite mat och det var uppskattat. Han fyllde ju inte jämt eller nått så det blev inget dunderfirande :)

    Ha en bra dag!

    2011-11-03 | 10:33:33
    Bloggadress: http://emmamarienyberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här: