Emeliitaah

lev ditt egna liv, för du ska dö din egna död.

Good night my sweet readers!

Kategori: Mammalivet

Nu har jag tittat klart på filmen och den var bättre än jag hade förväntat mig.
Den slutar inte "lyckligt" som alla andra filmer gör, men ändå inte för "sorgset" heller.
Jag trodde hela filmen igenom att dom skulle bli ett par igen och köpa tillbaks lägenheten.
Men lite roligt var det ändå att jag fick fel, att den var lite annorlunda från alla andra filmer.

Har även pratat med Älsklingen min, hundra femtio gånger idag då han har det tråkigt på sitt jobb, och det första han gör är att ringa mig, hur gulligt är inte det!?! Jag tycker det är super gulligt iallafall.

Jag är sjukt trött så ska ta och fixa flaska till Lilja, så att den finns till hands tills hon vaknar, vilket hon lär göra snart, men annars så tänkte jag lägga mig i sängen och spela lite Angry birds på mobilen.
Alla dessa spel som finns överallt, är det inte facebook, så är det mobilen, är det inte mobilen, finns dom i verkliga livet också och egentligen ska jag väl inte klaga för att dom verkliga spelen jag pratar om, är man oftast två och spelar och det är ju alltid en rolig sak att göra med sitt barn.
Lilja och jag kommer nog ha måånga spelkvällar.

God natt mina fina läsare!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: