Emeliitaah

lev ditt egna liv, för du ska dö din egna död.

Du är besviken ..

Kategori: Hate me or love me.

Jag förstår att du är besviken på att jag inte kommer och hälsar på, att jag har sagt flera gånger att jag kommer komma. Dagen då jag tänkte komma, blev inte riktigt som jag hade tänkt att den skulle bli. Allting blev ganska fel den dagen, och önskar att det inte blev så. Att promenera hem till dig är för svårt för mig, jag hittar inte, utan för att komma till dig behöver jag skjuts och skjuts kan jag få när Älsklingen min kan köra.
Men förstår som sagt att du är besviken, men du som bor i staden och som hittar.. Varför inte komma och hämta mig i stan eller någon annanstans så promenerar vi till dig tillsammans någon dag.
Det finns lösningar på allt, men precis som du inte hittar överallt när du är i Stockholm, hittar jag inte överallt i Gävle, speciellt inte och promenera, då vi oftast åker bil runt om i Gävle.
Med detta sagt så vill jag bara att man är alltid två om saker, man bråkar inte med sig själv utan med en annan människa och båda människorna kan ha olika syn på problemet och det är just det som det är i detta fall, du anser att jag är problemet, jag är problemet eftersom jag inte kommer och hälsar på. Men jag anser att vi båda är problemet, då vi inte tar tag i det hela när jag väl i där och t.ex mötts upp och promenerar tillsammans. Så döm inte bara mig i det hela utan försök komma på en lösning till allt, och är jag inte villig att möta upp dig för att promenera när jag väl är där, anser jag att du har mer än all rätt att bli besviken & arg och ledsen med mera på att jag inte kommer och hälsar på hemma hos dig.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: