Emeliitaah

lev ditt egna liv, för du ska dö din egna död.

DAG 21 - Ett annat ögonblick

Kategori: Listor.

Det andra ögonblicket jag valt att skriva om är när jag, Natalie, Mamma & Brittis åkte med Birka Paradise i början av November förra året. Jag och Natalie hade sett framemot det som fan, trots att typ hela förra sommarens underhållning var kryssning, kryssning, kryssning. Men hur som. Vi hade sett framemot den, eftersom vi skulle fira Natalie's födelsedag & inte brukar åka Birka Paradise då man måste vara 23 utan vuxet sällskap. Vi började kvällen i hytten och avslutades på dansgolvet, men både jag och Natalie var för fulla så vi gick ut och rökte cigg på cigg, jag ville dansa, det var min låt, men Natalie ville vänta en stund och på något höger eller vänster lyckades vi bli osams över det och jag gick ner i hytten och var arg, riktigt arg var jag. Jag väntade på henne men hon kom inte tillbaka, utan hon hade fortsatt festa. Dagen efter vaknar jag upp av att Natalie väcker mig och frågar mig efter leggings och resten är historia. Jag som verkligen hade bestämt mig för att få en riktig jävla ursäkt ifrån henne innan jag ens pratade med henne, såg bara på henne och insåg att det var kris när hon frågade efter leggings och i den sekunden så var allting som bortblåst, allt bråk från dagen innan var borta och resten av kryssningen var hur underbar som helst & vi hade det superkul. Hur sur jag än vill vara på henne ibland, så behöver hon bara titta på mig, på ett speciellt sätt för att få mig att brista ut i skratt. Låter kanske som att vi aldrig pratar ut om tjafsen vi har, men det gör vi och nu på äldre dagar har vi blivit äldre på det och det är faktiskt något jag uppskattar mer och mer.

I love you my dear friend!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: