Emeliitaah

lev ditt egna liv, för du ska dö din egna död.

DAG 19 - Detta ångrar jag

Kategori: Listor.

Finns egentligen massa saker jag kan skriva här och säga att jag ångrar, för jag tror inte jag är ensam om att säga att vi alla någon gång gjort någonting dumt i livet, och inte bara en gång kanske utan fler gånger och så är det i mitt fall. Jag har gjort saker som jag idag ångrar, men som ändå hjälpt mig påvägen och gjort mig till den starka kvinna jag är idag, men det finns EN sak som jag ångrar så otroligt hårt och som jag tänker på än idag, jag får ont i hjärtat när jag tänker på det, det gör så ont i mig, att JAG behandlade någon så illa som jag verkligen gjorde. Tänker inte gå in på vad det handlar om, för det har jag tagit upp i min blogg för något år sen & visst inlägget är raderat, men Therese vet vad det handlar om & det är väl ändå huvudsaken. Jag ångrar så otroligt mycket att jag behandlade dig som jag gjorde, att jag inte tänkte på dina känslor. Jag var en så otroligt dålig vän, och skulle jag kunna få det ogjort, så skulle jag inte ens tveka utan ta den chansen. Du har alltid behandlat mig väl, aldrig varit en elak vän, du fanns där och stöttade mig, fick mig att må bra, men ändå gjorde jag som jag gjorde. Trots att det är en sak som jag ångrar så hårt & önskar att aldrig hade hänt så måste jag nog ändå säga att jag lärt mig en del saker av det hela, det första är att aldrig aldrig någonsin behandla en människa så elakt igen, speciellt inte någon som jag älskar och mer eller mindre såg mer som en syster än vän. Finns så mycket mer jag har lärt mig och tro mig, jag kommer aldrig göra om samma misstag. Kanske tycker en del av er att det är konstigt om jag säger såhär: Men jag tycker inte att det är konstigt att jag och Therese pratar idag, eftersom hon är en sån fin människa & trots att hon aldrig kommer förlåta för vad jag gjort, så är hon ändå inte den människan som långsiktigt vill skjuta en människa i huvudet, hon är inte ens den människan som vill skjuta någon i huvudet, klart att hon varit arg & vi inte har pratat, det tog ett år tills vi började prata igen & för det jag gjorde mot henne är det egentligen ingenting, men jag är så oerhört tacksam och glad över att hon valt att prata med mig, bara den lilla saken bevisar vilket varmt hjärta, vilken varm själ & vilken jävla underbar person hon är!
FÖRLÅT!

Kommentarer

  • Therese säger:

    VIlket fint inlägg <3



    Nej jag är inte arg fortfarande. Men jag är glad att du insett att det var fel och att du aldrog gör om det igen mot någon annan.

    Hemsk bild!!

    Asfulla! hahaha

    O du e helt vit i ansiktet =)

    2011-11-24 | 19:46:56
    Bloggadress: http://nyutsidaa.blogg.se/
  • maria säger:

    vilken skillnad då & nu!

    Kramiz M

    2011-11-24 | 20:47:07
    Bloggadress: http://iahoglund.blogg.se/
  • haidisblog ▲ säger:

    Godmorgon! :D

    2011-11-25 | 07:03:20
    Bloggadress: http://haidisblog.se

Kommentera inlägget här: