Emeliitaah

lev ditt egna liv, för du ska dö din egna död.

DAG 18 - Min favoritfödelsedag

Kategori: Listor.

Att välja ut en favoritfödelsedag är nog det svåraste, för jag har älskat alla mina födelsedagar på olika sätt, alla har varit fina på sina egna vis. Dom när jag var små, just för jag var liten & kunde äta hur mycket godis som helst, just på denna speciella dag, sen hade vi tonårens födelsedagar som jag fick göra lite som jag ville på, men hade någon gång en fest, men annars så var det inget märkvärdigt men det var just för jag ville ha det så. Så jag tycker det är svårt att välja någon favoritfödelsedag, men måste det vara någon så måste det vara när jag fyllde 20 och 21, då hade folk verkligen engagerat sig i att fira MIN dag och det gjorde mig oerhört glad. 20 års dagen hade jag hemma fest, hade bjudit in några vänner, en del sa att dom skulle komma men dom kom inte, men jag sket i det och hade jätte trevligt. Natalie hade köpt en tårta till mig, jag åt den dock inte själv utan alla gästerna som kom fick ju självklart smaka på den, för den var enorm, haha. Vi dansade och sjöng och skulle ha slutat festen vid 02.00 men tror inte festen slutade för ens vid 04.00 på morgonen, då vi var en del folk som deckade i mitt rum. 21 års dagen firades ju bara med en massa grabbar som jag och Älsklingen min känner, men den var helt awesome ändå, eller Rina kom ju förbi och hon är ju en fantastisk människa som jag verkligen inte kan göra annat än att tycka om. Men annars så var det bara killar som var fulla och sjöng arabiska låtar medans jag satt där nykter och skratta med dom och hade en otroligt fin födelsedag. Jag undrar hur min 22 års dag blir, haha. Jag har hört att folk sprider planer för den redan, så den kanske blir den bästa någonsin.

Kommentarer

  • maria säger:

    Fina bilder... som vanligt från igår



    Hoppas den 22 års dag blir dunder



    Krama Maria

    2011-11-24 | 10:24:55
    Bloggadress: http://iahoglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här: