Emeliitaah

lev ditt egna liv, för du ska dö din egna död.

DAG 17 - Mitt favoritminne

Kategori: Listor.

Jag har så många minnen att välja mellan, och kan väl egentligen säga att jag har haft sjuka kvällar tillsammans med tjejerna och en del av alla händelser vi gjort ihop kommer alltid vara en del av mig, då den delen hjälpt till och skapat den människa jag är idag. Men det är inte så att jag har haft tråkigt med dom, och att inte dom delarna även dom är mina favoritminnen för det är dom, men ett speciellt minne som jag aldrig kommer glömma, ett speciellt möte som jag aldrig kommer glömma, var när jag träffade Amar..

Jag hade åkt till Gävle för att träffa Kajsa, hon hade träffat en kille och hon pratade bara om honom, och jag var så himla glad för hennes skull, vi gick hem till Wicktoria och M den första kvällen eller först satt vi hos hennes syster Nicole och därefter gick vi till Wicktoria och M. Killen hon hade träffat skulle vara där, dom försökte få dit hans bror men han vägrade komma och hade bättre saker för sig. Men dagen efter så hade det planerats att vi skulle gå till David på kvällen och då skulle Kajsa's kille's bror vara där, och det var han. Vi började väl prata och jag tyckte han var fin från början, men tänkte inte på att hitta en kille åt mig, och när han frågade flera gånger om vad jag hette och varför jag inte drack alkohol började jag fundera över om han var senil eller något, haha.
Men hur som helst.. Kvällen blev som den blev, Amar frågade efter mitt nummer och han smsade direkt, och skrev Hej! Vad fin du är. Kall som jag oftast varit mot killar så sa jag bara tack och tänkte inte mer på det, vi gick hem för att sova. Kajsa & O sa men smsa hans bror och säg att han ska komma så blir det roligare.
Jag vet inte varför jag gjorde det, men jag gjorde det och vi låg och pratade heela natten lång tills jag somnade in i hans famn.. och det var där vår saga började.

Kommentarer

  • Therese säger:

    Jsg förstår att det är ett favoritminne. Jättefin början på erat förhållande!!

    2011-11-24 | 07:18:17
    Bloggadress: http://nyutsidaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här: