Emeliitaah

lev ditt egna liv, för du ska dö din egna död.

DAG 11 - Mina syskon

Kategori: Listor.

Jag har tre äldre bröder som heter Mattias, Johan och Martin.

Mattias är 32 år och bor tillsammans med hans tjej Julia någonstans i Stockholm, har inte någon kontakt med varken han eller hans tjej idag och det är otroligt synd tycker jag, men en del saker har hänt som gjort att det blivit så och lär förbli så också och vet inte ens om man kan se oss som syskon längre.

Johan är 26 år och bor i Flemingsberg tillsammans med min andra bror.
Han har en son som är född den 16 Februari 2011, och han är min lilla guldklimp.
Johan jobbar på Hemköp.

Martin är 23 år och bor som sagt även han i Flemingsberg tillsammans med Johan.
Han jobbar som kock på ÖK.

Bortsett från Amar, så är Johan & Martin mina bästa vänner.
Dom kan jag prata med om allt & dom dömer aldrig mig, dom ger mig alltid råd, kanske inte alltid dom snällaste råden men det är trots allt bra råd, dom två är mina förebilder (i vissa fall).
Jag älskar mina bröder & varje gång någonting händer dom så blir jag ledsen och orolig, det kan vara en liten grej men den gör mig så himla orolig, jag är så rädd att förlora dom, är så rädd att förlora Johan och Martin.

Kommentarer

  • maria säger:

    Härlig bild!



    Skönt att åka och ta ett farväl i finland.

    Kram Maria

    2011-11-16 | 19:14:56
    Bloggadress: http://iahoglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här: