Emeliitaah

lev ditt egna liv, för du ska dö din egna död.

DAG 07 - Min bästavän.

Kategori: Listor.

Jag har 4 riktigt bra tjejvänner som jag verkligen älskar och bryr mig om, och som gör detsamma tillbaka. Vi finns där för varandra och både lyssnar och försöker ge råd, och hjälpa till.
Men jag kan egentligen inte kalla någon av dom min bästavän, för INGEN av dom vet allt om mig och då menar jag INGEN av mina underbara tjejer vet allt om mig, utan den som vet allt om mig är min Älskling, han vet mina innersta känslor, tankar, sår. Ja han vet allt och det känns så bra att vara med honom, känns så bra att inte behöva dölja att jag har en dålig dag, för att jag är rädd att förlora han, för att han ska få veta att jag kanske just för tillfället inte mår bra, känns så bra att han istället för att gå ifrån mig, verkligen stannar kvar och försöker trösta och hjälpa, känns så skönt att ha pojkvän & bästavän som han. ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: