Emeliitaah

lev ditt egna liv, för du ska dö din egna död.

DAG 06 - Min dag.

Kategori: Listor.

Eftersom det var i Fredags som Dag 06 och Min dag skulle presenteras, så presenterar jag fredagen lite smått och gott här. Dagen började med att vi åt frukost hos Älsklingen's kusin med fru, och därefter så gick vi hem. Dagen spenderades framför datorn och även framför tv:n medans Älsklingen min var på jobbet, när han kom hem tog vi bussen till stan för att köpa lite grejer och därefter blev det hem för att fixa i ordning inför kvällen. B, T & A kom förbi och även Älsklingen's kusin med hans fru, vi tog oss vidare till Interpool och hade det riktigt riktigt trevligt, spelade biljard och skattade. Var längesen jag skrattade så mycket som jag gjorde i Fredags.
Efter Interpool blev det en snabbvisit på Mcdonalds, då en del ville ha hamburgare och knappra i på vägen hem, smakade lite av en cheeseburgare och den smakade VERKLIGEN INTE gott. Hur fan kan jag ha ätit det där förrut? Det var verkligen superäckligt. Väl hemma igen, tog jag en cigg på altanen och sen kom Ismail förbi en sväng och därefter så däckade jag direkt i soffan, haha.
Det var min trevliga Fredag det!

Kommentarer

  • Therese säger:

    Har du börjat röka igen??

    Du som klarade dig så länge utan skiten???

    2011-11-13 | 20:01:18
    Bloggadress: http://nyutsidaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här: