Emeliitaah

lev ditt egna liv, för du ska dö din egna död.

Besök på kyrkogården.

Kategori: Mammalivet

God kväll!

Var ju vid kyrkogården idag och tände ljus för bland annat Rosa som försvann från jorden igår, men även för Mormor & Morfar och våra släkringar som omkom i Estonia katastrofen.
Det var så himla mysigt att stå där vid både Mormor och Morfar's grav och minneslunden och se alla ljus som var tända för änglarna i himlen, var så himla fint och se allt ljus lysa.




Efter kyrkogården blev det hem för att äta en Findus-färdigmat med nudelwok och biff. Trodde den skulle vara ganska så smaklös, men den smakade överraskande gott, så den lär det bli fler gånger. Mumma!

Kvällen har bestått av att titta på Svagaste länken med Mamma och Martin, men även pratat en del med Älsklingen min via sms och snackat om en del händelser i livet tillsammans med Mamma, alltid lika skönt att ha någon som förstår och som inte dömer mig.

Lilja ligger och sover för tillfället, men hon lär vakna snart av att hon vill ha en flaska ersättning innan hon sover vidare för natten, hon har ju börjat få mer och mer rutin, men eftersom hon är lite sjuk så blir det lite hipp som happ med rutinerna, men det fungerar ändå ganska bra.

Nu ska jag ta mig min redbull och sen bänka mig framför tv:n innan Mitt stora feta syrianska bröllop börjar, är det fler än jag som kollar på det? Vad tycker ni om det?
Uppdatera
r efter programmet!

Kommentarer

  • Garderobsgrubbel&Byråbekymmer säger:

    det är så vackert på kyrkogårdarna på allahelgona.



    //anna

    driver webshoppen Avanna.

    www.avanna.se

    fraktfritt fram till midnatt med koden BLOGG

    2011-11-07 | 21:09:07
    Bloggadress: http://pyttis.blogg.se/
  • HANNA säger:

    sv: haha inte jag heller :D

    2011-11-07 | 21:38:23
    Bloggadress: http://hannalovisasol.se
  • Amanda Matanovic säger:

    svar: Min har också varit helt okej =)

    Va gärna med i min dagens blogg tävling, KRAM! :D

    2011-11-07 | 21:44:53
    Bloggadress: http://ammm.blogg.se/

Kommentera inlägget här: