Emeliitaah

lev ditt egna liv, för du ska dö din egna död.

5 November 2011 Lördag.

Kategori: Mammalivet

Hej folket!

Har inte orkat uppdatera idag, vet inte vad som händer med mig.
Men vaknade vid nio av att Lilja vaknade och vi mös lite.
Sen åkte hon till sin pappa över dagen och jag fortsatte att sova fram tills 16.30!?!
Vad fan händer med mig?

Jag har ett svagt minne av en sak, och jag HOPPAS verkligen inte att det är så.
För då blir det en jobbig tid, men det ska klaras av också.

Men hur som helst.
Är fortfarande sjukt sugen på att gå ut och dansa.
Emma har smsat mig och frågat om vi ska gå ut och ta ett glas eller två.
Får se hur det blir med den saken, känner ju inte för att dricka utan bara för att dansa.
Men det finns ju inga roliga ställen att gå till, jag är ju så anti-krog människa.
En massa jävla fulla människor som ska dryga sig mot varandra, och oftast blir det bråk någonstans inne på stället, och jag som vill ha 'mitt' utrymme när jag dansar, får aldrig det.
Någon som har något bra tips på klubb, där kanske inte alla är fulla & dryga? Haha.
Nej men skämtosido.

Har precis blivit klar med disken och håller på att smsar med Emma.
Men ska även slänga iväg ett sms till Elin och några andra, för att se om kanske dom vill med ut ikväll, skulle vara roligt om man är fler om det nu blir något.


Puss & Kram!

Kommentarer

  • Maria säger:

    Är du gravid igen Emelie? :)Du är trött, spyr och har slutat röka "dricka" Ha en kul kväll!

    2011-11-05 | 19:41:10

Kommentera inlägget här: