Emeliitaah

lev ditt egna liv, för du ska dö din egna död.

30 November 2011 Onsdag.

Kategori: Mammalivet

Hello people!

Idag så blev det först att titta klart på Hem till gården och ha en ganska sur unge här hemma, och därefter så träffade vi Johanna & Sami, vi åkte till Nacka Forum och gick till en nyckelaffär för att fixa en hemnyckel till mig, då jag tappat mina och det börjar bli lite jobbigt att dela med min Mamma. Gick även förbi ett annat ställe, och det gick bra och dom bad mig ringa imorgon för att gå det fixat.
Hade en super trevlig dag med dom, tack för idag!

Nu är jag hemma och Lilja har inte varit på det bästa humöret överhuvudtaget idag, jag börjar undra om det är tänderna som är påväg nu, för hon skrek som en galning ett tag medans vi var med Johanna & Sami och sen så skrek konstant i över en timme här hemma nyss, men har nyss lugnat ner sig då hon fick en Alvedon, förhoppningsvis somnar skruttan för natten snart också.

Men nu ska jag smsa Älsklingen min för att ordna upp lite saker.
Vi hörs senare!

Kommentarer

  • therese säger:

    Men vad skönt då gumman!

    Hoppas du får all hjälp du behöver.

    Som sagt efter GBP Op blir man Väldigt lätt gravid.

    Så för mig gäller det att använde gummi de få gångerna jag får till det hahahaha

    2011-11-30 | 18:45:59
    Bloggadress: http://nyutsidaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här: