Emeliitaah

lev ditt egna liv, för du ska dö din egna död.

3 November 2011 Torsdag.

Kategori: Mammalivet

God morgon mina härliga läsare! Hoppas ni har en fin Torsdag. Själv sitter man här och är helt död, Lilja vaknade vid fem men låg vaken till klockan sex och sov en timme. Men jag hann somna bort för bara några minuter, sen började jag drömma sjuka drömmar, och sen var hon vaken igen, haha. Jag är faktiskt rädd för drömmar, inte rädd för att drömma utan rädd att drömma fel dröm. Så otroligt svårt att förklara, men en dröm kan få mig att grubbla i flera flera dagar. Därför vill jag aldrig drömma något, som kan få mig att grubbla. Men nu drömde jag något som jag kommer behöva grybbla över. Lilja sitter här i mitt knä och vi har det hur mysigt som helst, trots min trötthet. Hon ska träffa sin pappa idag en stund, så då ska jag se till att sova. För dom senaste dagarna har jag sovit tre timmar om natten, ingenting på dagen och allt har bara känt allmänt piss, och det har ju säkert med rökningen astt göra också men jag ska verkligen ta vara på den här ensamma stunden jag får och bara sova, sova, sovaVad ska ni göra idag? Nu ska jag mysa ner mig i sängen med Lilja, innan det är dags för att göra henne redo för hennes lilla äventyr idag. Puss & Kram!

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Varför är du inte tillsammans med din dotters pappa?

    2011-11-03 | 09:03:07
  • maria säger:

    har du fortfarande inte rökt?



    Ha en fin fin dag och hoppas du får sova ut!!!



    Kramar Maria

    2011-11-03 | 14:20:54
    Bloggadress: http://iahoglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här: