Emeliitaah

lev ditt egna liv, för du ska dö din egna död.

23 November 2011 Onsdag.

Kategori: Mammalivet

Hello again!

Efter att jag vikt ihop kläderna som skulle vikas, så kom Lilja & Mamma tillbaka och därefter så blev det att inta soffläge en stund, var ju helt död i kroppen och ville bara sova någon timme, men icke det inte. Blev till att laga lunch till mig & Mamma, innan det var dags för henne att åka på ett möte.

Efter att hon hade åkt, så busade jag runt lite med Lilja.
Hon är ju så himla kittlig, så kittlar sönder henne och får höra hennes underbara skratt, hon skrattar och ler och hoppar runt i mitt knä för att det inte ska kittla så mycket och för att jag ska sluta.
Prinsessan då! ♥

Men efter ett tag ringde Mamma och vi åkte in till Centralen för att möta henne, vi gick till Apoteket och köpte både Alvedon och Nezeril ifall Lilja blir sjuk under tiden vi är i Finland, även fast dom har Apotek i Finland också, men då behöver jag inte tänka på den kostnaden i Finland och ha mer koll på min ekonomi.
I'm a smart girl, haha!

Efter Apoteket så blev det ner till Forex för att växla pengar, köpte även Comviq kompis 195 så att jag kan smsa min älskade älskling som kommer vara hemma i Sverige under hela mitt resa, ringa kommer ju bli lite svårare, men jag ska göra så gott jag kan med den saken.

Vi åkte hem och Lilja var på världens grinigaste humör, hon var övertrött och ville inte sova, inte äta, inte sitta, inte ligga.. Ja ni förstår, hon ville ingenting. Men till slut somnade hon och har sovit sen dess.

Martin är här nu och jag håller på att torka hans kläder i torktumlaren, snäll syster som jag är. Har ju ändå inget bättre för mig och jag tror inte jag kommer kunna sova så bra inatt.
Har ju inte packat ner någonting, så det känns lite surt faktiskt men får göra det imorgon, trots att jag har tusen andra saker jag också ska göra imorgon.

Nej, nu ska jag spela lite Cityville.
Vi hörs senare!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: