Emeliitaah

lev ditt egna liv, för du ska dö din egna död.

22.55

Kategori: Mammalivet

Åkte ner till Sickla med Pappa för att skaffa oss en varsin Bingo lott, gick in på ICA Kvantum där var dom slut, Willys och där var dom också slut, Direkten och även där var dom slut, och även utanför stod det en kille med bingolotter tills Söndagen och det ville jag ju inte ha, åkte förbi Statoil men dom hade inte heller och då gav vi upp.
Så blev inget spelande av Bingo lotto för våran del här hemma, men vi tittade ändå på det, då jag verkligen älskar Leif Loket Olsson och har gjort det inprincip hela mitt liv..
Men får bli att spela på uppesittarkvällen istället, som har blivit mer som en tradition här hemma, ska bli himla kul och förhoppningsvis så blir det som jag vill den kvällen.


Men nu ska jag snart plocka ihop tvätten som jag ska tvätta och sen även kolla igenom lite kläder om dom ska vara kvar eller kastas iväg.
Uppdaterar senare!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: