Emeliitaah

lev ditt egna liv, för du ska dö din egna död.

22.14

Kategori: Mammalivet

God kväll!

Nu har jag nyss tittat klart på Mitt stora feta syrianska bröllop, så himla vackert och tårarna rann ner för kinden. Har ju blivit riktigt blödig på senaste tiden, gråter nästan till allt och det börjar nästan bli jobbigt.
Sitter och smsar med Amar just nu, saknar min älskade så sjukt mycket!
Men förhoppningsvis träffas vi snart och då ska det bli en massa mys och pussandes på honom.

Lilja är på litet gnälligt humör såhär på kvällen, har vaknat två gånger och gråtit hysteriskt. Hon fick mat och jag gav till och med en Alvedon då hon kändes varm, lika bra att vara på den säkra sidan, vi ska ju ändå ner till BVC imorgon för att gå på läkarbesök men innan dess MÅSTE jag ringa ett superviktigt samtal till ett ställe, gör jag inte det så kan det hinna bli försent och det får det inte bli.

Vad har ni haft för er denna Måndagskväll?

Kommentarer

  • haidisblog ▲ säger:

    SVAR: åh hihi okej! ^^

    2011-11-28 | 23:21:23
    Bloggadress: http://haidisblog.se/
  • therese säger:

    Vilktigt samtal??

    Handlar det om lägenhet i Gävle eller?? =)

    2011-11-29 | 08:45:29
    Bloggadress: http://nyutsidaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här: