Emeliitaah

lev ditt egna liv, för du ska dö din egna död.

21.41.

Kategori: Mammalivet

Hej på er allihopa!

Var egentligen menat att jag skulle ha åkt till kyrkogården och tänt ljus för bland annat Rosa, som försvann ifrån oss idag men eftersom ingen här hemma mår riktigt bra över det som hänt, får det vänta.
Funderar på att ta det imorgon, när det är lite mörkt, gå och lägga ljus på Mormor & Morfar's grav, samt även gå till minneslunden för att tända ljus för Rosa och även våra släktingar som drunknade under Estonia olyckan.
Ska stå där och tänka på alla fina minnen jag och Rosa haft, hur glad och harmonisk hon alltid varit, vilket underbart hjärta hon hade, vilken sprudlande energi hon gav bort, vilken lycka hon gav oss alla, vilken kärlek vi fick och gav, ska minnas henne som den fantastiska person hon är.

Jag tycker ju det är så himla fint på kyrkogårdar, älskar att stå på kyrkogårdar på kvällen, speciellt en helg som denna då allting lyser och är vackert, då alla visat hur mycket man saknar och tänker på dom som vakar över oss, älskar hur fint det är, hur mycket värme & kärlek det finns runt kyrkogården.

Men först imorgon blir det att träffa Jenni, hon ska in till stan, så vi lär ju mötas där & gå runt och prata. Alltid lika underbart att träffa den där människan, hon kan alltid få mig på bättre tankar.
Ska bli superkul att träffa henne!

Nu blir det lite Cityville & att prata med Älsklingen min.

Kommentarer

  • Therese säger:

    Jag beklagar att Rosa har dött.

    Vem var hon? Någon släkting??

    Stod ni nära varann??



    Jag älskar kyrkogårdar också!

    Så himla mysigt!



    Hur går det med rökningen då??

    2011-11-06 | 21:45:06
    Bloggadress: http://nyutsidaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här: