Emeliitaah

lev ditt egna liv, för du ska dö din egna död.

20.18

Kategori: Mammalivet

God kväll!

Nu har jag tittat på Svagaste länken och skulle egentligen ha tittat på Pengarna på bordet, men valde att sätta mig vid datorn och invänta mitt älskade program: Mitt stora feta syrianska bröllop, jag ska väl även ta och fixa dip snart för att äta det tillsammans med gurka. Det är verkligen det godaste som finns, vitlöksdip med gurka och ibland även paprika och morot.

Men hur som helst..
Eftermiddagen bjöd på att åka ner till ICA Kvantum tillsammans med Mamma & Lilja, vi väntade på Pappa där och sen handlade vi mat för flera dagar framöver.
Vi kom inte hem för ens vid halv sju på kvällen, och Lilja var hur trött som helst men ville inte sova, utan låg och vred och vände på sig i över en timme, men nu sover prinsessan och lär sova tills tolv eller något.

Men när vi var där nere planerade vi inför Rosa's begravning som är den 26 November. Vi får se om jag åker eller inte, jag vill åka men det hänger på en massa saker, och dom sakerna får jag svar på imorgon, därefter så vet jag om jag ska åka eller inte.

Efter Mitt stora feta syrianska bröllop, ska jag försöka hoppa direkt ner i säng.
Är helt slut idag, och ska ju även upp klockan sju imorgon, då Lilja ska till doktorn för en koll, då hon haft öroninflammation och påväg till öroninflammation en gång till efter det, så vill dom kolla upp nu när det inte finns några som helst symtom på att hon har ont, om det syns något i örat på henne.

Nej, nu ska jag fixa dip med mera.
Peace out.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: