Emeliitaah

lev ditt egna liv, för du ska dö din egna död.

20 November 2011 Söndag.

Kategori: Resa

Hello peeps!

Har haft en underbar helg i Gävle, umgåtts med Älsklingen's släktingar den mesta delen och jag bara älskar det, vi åt mat där och bara avnjöt hur underbart livet är, jag blir så glad i närheten av dom, för man driver om allt och inget typ och det gör mig så himla glad. Hände en del tråkgheter också, men det var ju tack vare en helt annan grej, som jag inte nämner i bloggen. Träffade även Wicktoria och M och förmodligen kommer Wicktoria hit med hennes söta och underbara dotter så vi går med henne och Nova Disney On Ice, det är ju roligare för dom om dom går med folk i deras egna ålder också. Men vi måste snacka mer om det direkt när jag kommer hem ifrån Finland så att vi kan boka.

Åkte hem ifrån Gävle idag vid 13.15, var tvungen att åka så tidigt för att alla andra bussar var fulla med folk. Men ganska skönt är det ändå att åka när det är ljust ute och man inte känner att natten närmar sig, för då blir jag ju så trött och vill sova .

Hade fått med mig en påse med mat hem ifrån Älsklingen's moster som jag och Mamma avnjöt när vi väl kom hem, vi åt och pratade om allt mellan himmel och jord. Jag försökte få Lilja att sova, men då hon blivit övertrött och bara skrek och skrek tog det ett tag innan hon somna, rättare sagt nästan två timmar.

Jag tror att hon börjar känna att tänder är påväg och det är därför hon beter sig som hon gör och på all smärta så försöker hon sätta sig upp och det tar inte lång tid innan hon gör det, men med tanke på all övning som hon har gjort, så ser det även ut som att jag har en liten trollunge som kryper snart.

Men nu ska jag dricka min coca cola light och sen vänta tills klockan slår 20.00 för då börjar eller vad det nu heter och det vill jag ju inte missa.
Vad har ni gjort denna helg och hur kommer ni avsluta helgen?

Puss & Kram!

Kommentarer

  • maria säger:

    Min helg har varit dunder



    Ut i fredags

    Bakis och hade en svullar dag igår

    Vila, film & mc donalds idag.



    Kram

    2011-11-20 | 18:42:59
    Bloggadress: http://iahoglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här: