Emeliitaah

lev ditt egna liv, för du ska dö din egna död.

2 November 2011 Onsdag.

Kategori: Mammalivet

Hola!

3:e rökfria dagen idag då, och jag börjar nu märka av att jag är irriterad och det går nästan inte att stoppa men jag försöker så gott jag kan, eftersom det är JAG som började röka och satt mig själv i den här sitsen, så varför ska andra få lida när JAG slutar med dumheterna också?

Idag blev det iallafall ner till BVC för att kolla vikt och längd på Lilja och allt såg jättebra ut, och hon följer sin kurva galant, vilket gör mig otroligt glad. Hon var hur snäll som helst där nere, men det brukar hon ju vara, skrattar och bara är allmänt charmig som Sandra säger.

Efter BVC besöket, blev det iallafall hem.
Lilja somnade nästan på stört och sov i två timmar.
Hon vaknade upp badade och vi mös med varandra, innan hon hamnade i säng runt sju.

Har nyss kollat klart på Grey's Anatomy och ska snart starta Kalla fakta via tv4play, men innan jag gör det så ska jag faktiskt göra min dagliga dos av Cityville och sen även ringa Älsklingen min.
Men uppdaterar er innan jag sover!
Puss & Kram


Min ängel & jag. ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: