Emeliitaah

lev ditt egna liv, för du ska dö din egna död.

18 November 2011 Fredag.

Kategori: Mammalivet

Hej mina kycklingar!

Gårdagen slutade med en massa kaos och ett himla dåligt humör, men sånt är livet ibland och efter att ha fått sova i någon timme kändes allt bra igen, men är fortfarande irriterad över hur en viss människa beter sig, men den människan vet exakt själv vad jag känner & det är ingenting jag tänker trötta ut er i bloggen med.

Vaknade idag vid halv sex för Lilja ville upp då, hon åt mat och bökade lite men sen somnade prinsessan om igen, till ungefär klockan halv tio. Kände mig helt utvilad när jag vaknade.

Har hunnit äta lunch och duschat och även lagt ihop en del kläder som ska med.
För vi åker ju till Gävle idag, så jävla underbart men är bara där tills på Söndag för att på Måndag blir det Försäkringskassan och tvättstuga på Tisdag och på Onsdag ska jag försöka träffa Lotta & Noah om dom kan, och sen på Torsdag så åker vi ju till Finland och då lär det inte bli så mycket mer än att packa i ordning allting som ska med och invänta mina bröder.

Nu blir det lite Cityville och sen Hem till gården och därefter blir det snabbt till Centralen för att åka mot mitt älskade älskade Gävle och umgås med Älsklingen min och kanske även lite annat folk.

Peace out!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: