Emeliitaah

lev ditt egna liv, för du ska dö din egna död.

17 November 2011 Torsdag.

Kategori: Mammalivet

Hejhej!

Idag har jag typ bara sovit och sovit, Lilja har varit hos sin pappa hela dagen så jag har passat på att sova, men tyvärr lär jag ju somna sent inatt och allt blir förgäves igen, eftersom jag sovit i tre timmar & skulle gärna sova längre, men eftersom Lilja kommer hem snart är det dags att vakna och börja diska.

Ikväll blir det torksfilé med ris.
Måste även se till att fixa någon sås.
Hatar ju att äta torr mat.

Ikväll vill jag spela bingo lotto, och se alla gamla programledare.
Men har ju ingen lott, så får se om Pappa kanske kan köra mig ner till ICA Kvantum för att handla en, för jag vill ju verkligen vinna typ en resa eller något annat skojigt, blir nog glad om jag får en ny lott.

Laater!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: