Emeliitaah

lev ditt egna liv, för du ska dö din egna död.

16 November 2011 Onsdag.

Kategori: Mammalivet

Hejhej!

Idag har det inte hänt något speciellt, har tittat på Hem till gården och bara umgåtts med min Mamma. Vi har pratat en del, det ända positiva med den här dagen är att vi alla kommer iväg till Finland, är så himla glad att få åka dit och ta ett farväl, kanske låter sjukt att säga att man är glad över det, men hade mått sjukt dåligt om jag tvingats vara hemma, för ekonomin sa ifrån. Men jag har räknat inte bara en gång utan flera gånger på om jag klarar mig denna månad om jag åker till Finland, och det gör jag.

Men hur som helst..
Vi bokade resa och ringde ICA för vi vill ha ett tredje kort och därefter har jag varit nere vid ICA och även åkt iväg med Pappa till hans gamla chef Pentti och även plockat upp Martin i Huddinge och även åkt förbi Johan's jobb i Skanstull. Det har varit en händelserik men ändå tråkig Onsdag och den lär faktiskt inte bli roligare, haha.

Lilja ligger och sover, och jag sitter framför datorn och dricker coca cola light och har nyss spelat min dos Cityville för idag, och nu har jag ingenting att göra, bara tråka runt på en massa hemsidor.
Men ska nog söka lite lägenheter i Gävle och läsa angående att börja plugga.

Laaaaater!

Kommentarer

  • Johanna - Mamma till Sami säger:

    När flyttar vi ? :D hahaha.

    Pratade med mamma om att flytta till Gävle. Hon tyckte det lät som en bra ide och att dom har bra skolor där :D hahaha.

    2011-11-16 | 22:03:54
    Bloggadress: http://lyyckligaste.blogg.se/
  • Johanna - Mamma till Sami säger:

    Vi pratar om det imorgon ? Ska berätta lite saker då också :)

    2011-11-17 | 00:06:26
    Bloggadress: http://lyyckligaste.blogg.se/

Kommentera inlägget här: