Emeliitaah

lev ditt egna liv, för du ska dö din egna död.

14 November 2011 Måndag.

Kategori: Mammalivet

Hello people!

Igår innan jag somnade så kollade jag runt på internet efter lägenheter i Gävle, vill ju så gärna flytta dit, älskar staden & älskar gästvänligheten men mest av allt älskar jag att det är så lugnt där, det är knappt någon stress, människor rusar inte genom staden, utan har ett lugn i kroppen som vi Stockholmare borde ta del av.

Lilja vaknade vid åtta på morgonen och fick i sig ersättning och sen somnade vi om, så himla skönt att sova ända fram till halv tolv, min Mamma väckte mig och jag gjorde i ordning köttbullar med makaroner & vitlökssmör och så åt vi lunch medans vi tittade på Hem till gården.

Efter Hem till Gården så ringde Älsklingen min, han hade nyss fått rast och sen började jag städa och plocka undan lite här hemma, är väl egentligen inte klar men tar resten snart.
Pallar'nte nu.

Nej, uppdaterar mer senare!

Kommentarer

  • Frida Nyburg säger:

    Jo tack det är bra med mig med:)



    Tackar:)



    Vad har du för planer i veckan då?



    kram Frida

    2011-11-14 | 16:05:02
    Bloggadress: http://fridanyburg.blogg.se/
  • Anonym säger:

    Om du och din kille älskar varandra så väldigt mycket som du säger att ni två gör, varför flyttar du inte hem till honom,din kille?? Vill inte han bo tillsammans med dig??

    2011-11-15 | 17:16:12

Kommentera inlägget här: