Emeliitaah

lev ditt egna liv, för du ska dö din egna död.

13 November 2011 Söndag.

Kategori: Mammalivet

Hejhej!

Sorry för ganska dåligt uppdaterande i helgen, men jag har helt enkelt valt att ägna mig åt att umgås med Älsklingen min mest, vi har haft det så himla mysigt och verkligen pratat om allt som behövdes prata om. Skönt att rensa luften och få berätta allting som man känner både bra & dåliga saker.
Tänker inte berätta så mycket om den här resan till Gävle, för det har gett mig så mycket och jag vill låta saker och ting vara som det är nu, och det brukar ofta bli så konstigt om man skriver ut saker, men har haft det underbart och det är väl allt ni behöver veta.

Lilja ligger och sover, inte för jag ville det utan snarare för hon var otroligt trött och då fick det bli som det blev, och hon fick hamna i säng, min underbara och fina älskling!

Igår blev hon heeeeeeeeeeela 5 månader, och tiden går så sjukt fort.
Världens bästa tjej, är det som jag har.
Hon kan redan så mycket, hon är så duktig.

Men nu ska jag hjälpa min Mamma med hennes dator.
Uppdaterar mer senare!

Kommentarer

  • maria säger:

    låter som du har haft en super helg med nära & kära . lovely



    Kram Maria

    2011-11-13 | 19:19:07
    Bloggadress: http://iahoglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här: