Emeliitaah

lev ditt egna liv, för du ska dö din egna död.

111111

Kategori: Resa

Hejhej!

Jag brukar ju annars skriva 11 November 2011 men eftersom det är en så speciell dag idag, så fick det bli 111111, tur var väl ändå att man var vaken 11.11, nej men skämtosido.

Är ju i Gävle för er som inte har förstått det, och har det helt underbart tillsammans med Älsklingen min, igår mös vi och kollade på film, fick bli den nya filmen. Om jag bara nu visste vad den hette, den där skräckfilmen som redan gjorts 2 filmer av och nu har nyligen den 3:e kommit ut på bio, men vi kollade på den hemma tillsammans med bland annat hans kusin och hans fru. Riktigt trevligt!

Idag har det bara blivit frukost med trevliga folket och sen har jag diskat och ska snart ta och dammsuga för att sen invänta Älsklingen som slutar jobbet vid fyra.

Får se vad kvällen bjuder på, tror det blir en lugn kväll tillsammans med min finaste och kanske lite annat roligt folk, Martin och jag skulle ju ha åkt på kryssning men han åkte med sina kompisar idag, så det är väl inte det roligaste, jag ville ju följa med, haha.

Men nu ska jag avsluta här, för nu.
Jag återkommer.

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Utan ungen såklart

    2011-11-11 | 15:41:11
  • Jenni säger:

    Paranormal activity 3? När kommer du hem från Gävle? :) puss

    2011-11-11 | 23:50:21
    Bloggadress: http://jennisfamilj.se/

Kommentera inlägget här: