Emeliitaah

lev ditt egna liv, för du ska dö din egna död.

1 November 2011 Tisdag.

Kategori: Mammalivet

Hej!

Vi vaknade ju vid halv fem och jag var helt död, men dock hade jag en mycket piggare unge att roa, så vi mös i min säng och så gjorde jag både "titt ut" och kittla henne och hon brast ut i skratt.
Älskade! ♥

Men ungefär en och halv timme senare så somnade hon om brevid mig i sängen och vi sov inte alls länge, men det kändes välbehövligt, för var inte alls lika trött när jag vaknade igen.

Vi gick upp och höll Nova och Mamma sällskap en stund innan dom skulle till dagis och jobb, sen blev det bara att roa sig med att titta på tv, har tittat på Grey's anatomy, Sjunde himlen och Hem till gården och även hunnit äta lunch, och någonstans mellan Sjunde himlen och Hem till gården så somnade Lilja igen för att sova middag, och hon ligger fortfarande och sover.

Senare idag, blir det ner till Mamma's jobb, tar en promenad ner dit och sen lär vi gå upp för att få en iallafall en liten promenad, men sen på kvällen ska jag försöka ta mig en längre promenad.
Älskar att promenera på hösten!

Men nu ska jag lägga mig och vila innan Lilja vaknar igen.
Hörs!

Kommentarer

  • maria säger:

    Har du alltid följt hem till gården?



    Säsong nu och avsnitt?



    Känns som det har hållt på sen jag var liten typ och jag e 42

    hahahaha

    Ha det bäst / Maria

    2011-11-01 | 13:39:36
    Bloggadress: http://iahoglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här: