Emeliitaah

lev ditt egna liv, för du ska dö din egna död.

Välkommen till min nya blogg!

Kategori: Mammalivet

Nu är alla gamla inlägg raderade och man kan säga att jag gör en omstart i bloggen. Kan inte garantera att jag kommer uppdatera varje dag, men lovar att det kommer uppdateringar men ska börja föra mer bilder och så. Men lovar er att ni inte kommer bli besvikna på mig.

Förresten: Hade ju frågestund men eftersom jag tog bort bloggen och startade den igen så försvann ju tyvärr era frågor, men lovar att ha frågestund snart igen.

Men nu ska jag umgås med min pojkvän, ha det bra!

Kommentarer

  • Telly säger:

    Jag tycker att din blogg är jättefin ! Jag har själv gjort samma sak. Jag raderade alla gamla inlägg från min gamla blogg och började igen. Jag läser din blogg lite då och då och blir alltid så glad av det du skriver.

    2011-07-24 | 21:50:42
  • Emelie - Mamma till Lilja <3 säger:

    Tack så mycket Telly, det värmer i mitt hjärta när du skriver en fin kommentar som denna. :)

    2011-07-25 | 00:02:03
    Bloggadress: http://emeliitaah.blogg.se/
  • Daniella N. säger:

    Kul att du gör en omstart på din blogg.

    har följt din blogg i cirka ett och ett halvt års tid nu och jag älskar den och hoppas du fortsätter blogga länge!



    Jätte fin dotter du har, ser ut som en riktig docka!

    Lilja är en riktig sötnos!

    Ta hand om dig, kram!

    2011-07-25 | 02:13:01
  • http://emeliitaah.blogg.se säger:

    Roligt att höra att du följt min blogg Daniella N. hoppas även att du fortsätter göra det!



    Taaaaaaaaaaaaack så mycket, hon är verkligen mitt liv och jag går genom eld och vatten för henne!

    2011-07-25 | 02:29:11
    Bloggadress: http://Emelie - Mamma till Lilja <3

Kommentera inlägget här: