Emeliitaah

lev ditt egna liv, för du ska dö din egna död.

24 Juli 2011 Söndag.

Kategori: Resa

Hejhej!
Hoppas er Söndag har börjat bra.
Min Söndag började med att vakna upp brevid min älskade pojkvän, var väl lite smått irriterad eftersom det var otroligt varmt och jag bara hatar sånt.
Ville inte att han ens skulle pussa mig godmorgon för det var så varmt, men den irritationen gick över ganska fort, eftersom han typ får mig att skratta efter max fem minuter av surhet.
Älskade
Jag är så himla glad att jag har honom i mitt liv, han har verkligen visat kärlek till mig och tillsammans med honom är jag världens lyckligaste, kan inte tänka mig att vara utan honom nu när jag väl har honom i mitt liv, längtar efter den dagen då vi sätter en ring på varandras finger och hoppas den dagen kommer snart, så vi kan börja vårt liv på riktigt tillsammans.

Men hur som helst blev frukost med grabbarna och sen blev det att fastna framför datorn och Cityville och därefter en kort promenad till affären för att handla cigg & cola light.
Det är väl allt som kommer hända här i Gävle tills bussen mot Stockholm åker.
Ska bli skönt att komma hem, men kommer sakna min älskade så otroligt mycket.
Vill vara med honom hela hela tiden.
Men jag vet att vårt förhållande bara blir starkare om vi får vara ifrån varandra lite.

Nej, nu ska jag röka en cigg och vara social med Älsklingen min.
Ha det bäst!

Kommentarer

  • sarah säger:

    läste att du lämnar din dotter hemma ibland när du åker till gävle.. hur ofta av alla resor gör du det , och varför ???

    2011-07-24 | 22:45:13
    Bloggadress: http://lillelskling.blogg.se/
  • Sarah säger:

    Men allts du har själv skrivit i ett eget inlägg att du lämnat henne inget jag hittar på . Jag skiter i andra jag undrar för mig själv och varför man gör så eller varför DU gjort så .

    2011-07-25 | 11:17:38
    Bloggadress: http://lillelskling.se
  • Sarah säger:

    Vet inte om du tog bort inte godkände lr om du inte fick min andra kommentar ..

    Men .. du har själv skrivit i andra inlägg om att du lämnat henne hemma med din mamma och att du åkt till g'vle. ja bryr mig inte om vad andra skriver tycker tänker .. jag undrade bara pga det du SJÄLV skrivit . fick även ett svar till dig på min blogg om just det h'r..



    ja undrade bara och ville veta varför du gjort så ? och hur ofta av dina resor du gör det.. för när man ser på korten verkar ni dricka på dom flesta , vilket gör att du inte tar med henne så ofta och faktiskt föredrar att åka iväg själv för att festa .

    alla behöver en paus absolut men inte att åka iväg långt ifrån sina barn ..



    om du förstår mig rätt ;)

    2011-07-26 | 11:48:18
    Bloggadress: http://lillelskling.blogg.se/
  • Anonym säger:

    Första gången hon gjorde det så var barnet bara några dagar gammal. Fantastiskt bra beslut att välja sprit och pojkvän före sin dotter som är nyfödd.

    2011-07-26 | 16:32:31

Kommentera inlägget här: