Emeliitaah

lev ditt egna liv, för du ska dö din egna död.

Mycket att göra.

Kategori: Mammalivet

Badade ju om sagt, och precis när jag klivit ur pratade jag med min Älskling.
Vi pratade om allt & inget, och vi pratade ett bra tag.
Lilja vaknade till för en kort stund men somnade lika fort, och nu sover hon igen.
Men hon ligger inte i sängen, utan brevid mig i soffan, för hon lär nog vakna igen snart då det borde vara dags för henne att bli hungrig igen.
Min fina prinsessa. ♥

Imorgon blir det först att åka till BVC och sen till södersjukhuset och göra en koll, då dom vill se så inget av dom bra sakerna Dom kollade i början av henne liv har förändrats.
Kommer bli jobbigt att åka tillbaka dit, men bättre att få det gjort eftersom det är för mitt barn bästa, och varför skulle det helt plötsligt bli värre, när allting bara var för att vara hundra på det.
Jag har nog absolut ingenting att oroa mig för.

Blir nog lite shopping efter dom båda besökerna tillsammans med Lilja, Mamma & Nova.
Hoppas på att det blir som jag vill imorgon, för då kommer jag vara världens lyckligaste!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: