Emeliitaah

lev ditt egna liv, för du ska dö din egna död.

Inte många timmar kvar nu..

Kategori: Mammalivet

Efter badet och en massa tankar och några samtal till min Älskling så blev det att ta tag i tvätten, men medans första maskinen låg i torktumlaren så försökte jag ordna med annat, men fastnade i boken; Varför gråter inte Emma? Som handlar om Arbogamamman som misshandlades brutalt och fick sina två barn mördade av pojkvännens fördetta. Har redan gråtit floder. Jag lever mig verkligen in i boken och kunde knappt sluta när det var dags att ta hand om tvätten igen. Zandra ringde när tvätten var klar så gick ut och tog några cigg med henne utanför eftersom Lilja sov och Mamma ändå kunde kolla henne dom tio minuterna jag var borta. Vi pratade på om förlossningen och allt möjligt. Känns så jävla bra att ha en vän som henne, en som känner mig utan och innan trots att vi inte träffas så ofta längre. Men våra barn år säger ju mycket också. Gick i alla fall upp och Lilja vakna en stund därefter då hon var hungrig. Gav prinsessan mat och sen somna hon om. Nu ligger hon här i rummet och sover och det är väl dags för mig att sova också eftersom det blir en lång och underbar dag imorgon då Jenni får sin Christian och jag ska dit för att fira denna dag. Så god natt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: