Emeliitaah

lev ditt egna liv, för du ska dö din egna död.

Ingen tid och ingen ro.

Kategori: Mammalivet

Hello! Har tänkt att uppdatera er massor ifrån mobilen men eftersom jag inte förstår så mycket av min nya telefon så blir det uppdateringar från den gamla telefonen och den har jag inte med mig jämt. Men lovar att jag ska försöka uppdatera mer från mobilen och även datorn.

I Onsdags så blev det som sagt Södersjukhuset och efter Lilja hade varit där så bestämde jag och Mamma att vi alla fyra skulle åka ner till Sickla köpkvarter för att titta. Hade ju sett en nice telefon jag ville ha och det blev så att jag köpte den. Helt överlycklig och jag älskar den en så länge.

Onsdagskvällen bjöd på Gröna Lund med mina underbara grabbar och sen den bästa av dom bästa Rina. Vi hade det jätte trevligt och grabbarna fick mig att åka Insane och jag trodde att JAG skulle dö. Men som Älsklingen min säger nu i efterhand: Det är vårt minne och vi ska alltid åka den när vi är tillsammans på Gröna Lund.

Torsdagen började med att sova fram tills klockan tolv och därefter så var det inte så mycket mer än att jag och Mamma beställde bilder på bland annat Lilja och Noah.
På eftermiddagen runt halv fem så begav jag, Lilja och Mamma oss till Slussen för att träffa Brittis. Vi satt på en uteservering vid vattnet och bara pratade om allt som livet berör.
Väl hemma igen var det stress, stress och åter stress. Jag beställde tågbiljetter och började packa ihop det som skulle med sen drog jag och min dotter till Gävle för att umgås med min Älskling.
Det bästa jag vet är att vara nära dom två jag älskar mest i hela världen. Att finna kärleken i en kille som jag funnit den med min kärlek är magiskt och att ha världens bästa dotter som ger mig mitt leende och som jag går genom eld och vatten för och älskar av djupet av mitt hjärta. Det är fan det bästa!

Idag pussade jag extra mycket på min Älskling och åt frukost tillsammans med grabbarna innan vi drog till Rinas jobb för att vara där framtills tåget tillbaka mot Stockholm gick. Vi var tillbaka tid halv fyra på eftermiddan och då mötte vi upp min Mamma och gick in på bland annat Systemet inför bröllopet imorgon.

Sov ett tag när vi kom hem och sen la jag mig i badet medans prinsessan sov.

Kommentarer

  • Anonym säger:

    hur gammalt är ditt barn ? sköönt i så fall om det sover till tolv på dagarna

    2011-07-31 | 22:54:26

Kommentera inlägget här: