Emeliitaah

lev ditt egna liv, för du ska dö din egna död.

Imorgon är en BRA dag.

Kategori: Mammalivet

Hello people!

Imorgon är det dags för att först åka till Nacka Forum och kolla runt lite och sen bege sig mot Tyresö för att träffa min prins Noah, Lotta och Anette.
Jag längtar något otroligt efter att få träffa dom igen.
Nova följer också med, så alla mina hjärtan kommer vara där.
Finns inget bättre! ♥


Nej, nu ska jag ta mig något att äta och sen mysa lite med dottern min och därefter ska vi sova om Lilja vill det såklart, men tror hon börjar bli trött då hon legat och 'pratat' med sig själv i över en timme.



Peace out!


Kommentarer

  • Johanna - Mamma till Sami säger:

    Tydligen så måste alla barn ha pass när man ska åka utomlands och då räknas även Finland med :/ jag förstår om man ska flyga och ha sig men att han ska behöva pass för att vi ska åka till Finland är lite väl löjligt tycker jag.. Han är ju faktiskt svensk medborgare..

    2011-07-25 | 09:17:31
    Bloggadress: http://lyyckligaste.blogg.se/

Kommentera inlägget här: