Emeliitaah

lev ditt egna liv, för du ska dö din egna död.

HA HA HA!.

Kategori: Hate me or love me.

I'm proud of myself and i don't give a damn about if you talk about me.
Visar ju bara hur fukking tråkigt liv du och dina vänner har.
I don't need you!
Jag har mina vänner & det är dom jag behöver.
Vem är det egentligen som snackar?
Du började snacket, och fortsätter utan att jag ens lagt ner en fjäder på det hela.
Jag har ett liv, och behöver inte snacka om andra för att göra det bättre.

ALLT HANDLAR INTE OM DIG och man ska inte tro på ALLT man hör.

Kommentarer

  • Daniella N. säger:

    GO GIRL!

    2011-07-25 | 02:09:19
  • Carro säger:

    vad händer nu då?

    se till att välja dina vänner med omsorg,

    2011-07-25 | 02:39:00
  • Telly säger:

    Jag ville klicka på gilla men jag glömde att jag är inte på Facebook !



    [ I wanted to click "like", but I forgot that this is not on facebook ! LOL ! ]

    2011-07-25 | 16:33:58
  • Tess säger:

    Vad bra skrivet, stå på dig Emelie :) kram Tess

    2011-07-26 | 01:26:10

Kommentera inlägget här: