Emeliitaah

lev ditt egna liv, för du ska dö din egna död.

dagen med litet d

Kategori: Mammalivet

Hej hej! Har varit irriterad inprincip hela dagen tack vare ett jävla samtal imorse. Men tur att man har människor som typ verkligen förstår som Mamma, Carina, Natalie och såklart min älskade pojkvän. Dagen har spenderats med Mamma, Lilja, Nova och Carina som kom hit för att hjälpa mig med en grej som inte är helt färdig än, men ändå är igång. Blev en tripp ner till affären för hade lovat Nova en glass så kan ju inte lura stora prinsessan direkt. Nu på kvällen har jag pratat med Natalie och även bjudit in (jag tror alla) till Liljas dop som äger rum i Augusti. Har redan hunnit fått svar av några. Men får se hur många som hinner ge mig svar på rätt datum. Men hur som helst.. Ligger i badet nu och uppdaterar återigen ifrån mobilen. Men bilderna från gårdagen kommer upp ikväll. Puss!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: