Emeliitaah

lev ditt egna liv, för du ska dö din egna död.

30/7 was a wild night

Kategori: Party

Hej mina kycklingar, haha!
Igår var det ju bröllop som sagt och jag försökte hålla inne tårarna för allt var så vackert och stämningen var på topp. Jenni var så fin i hennes klänning, hon såg ut som en prinsessa. Hon var så otroligt vacker och man såg hur lyckliga dom är med varandra. Men hur som helst.. Efter bröllopet i Nacka kyrka blev det att bege sig mot Fruängen där festen började. Jag blev full som en kastrull men hade det himla roligt med alla människor som var där. Skrattade och hade det super tills min kamera gick sönder & jag tror ju inte att jag gjorde det bättre eftersom jag var full och skulle dit och peta. Nu i efterhand så känner jag bara det var det värt så länge jag får tag i bilderna. Festen avslutades men jag fortsatte att umgås med lite folk från bröllopet tills deras taxi kom typ en timme senare och då tog jag mig hem . Pratade med Älsklingen min påväg hem, han var ju så orolig att något skulle hända mig. Min underbara älskling. ♥

Idag vaknade jag av att Mamma väckte mig och hade helst av allt bara sovit vidare men gick ner till affären med min dotter & Mamma. Vi handla lite enkla saker och sen gick vi upp igen och då åt jag lunch. Jag och Lilja la oss i min säng sen och båda två somnade men jag vaknade ganska snart igen och började läsa ännu mer ur boken: Varför gråter inte Emma?

Nu har jag nyss ätit middag och håller på att smsa med bästavän & Älsklingen min.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: