Emeliitaah

lev ditt egna liv, för du ska dö din egna död.

26 Juli 2011 Tisdag.

Kategori: Mammalivet

Tja! Uppdaterar ifrån mobilen, så blir ett ganska tråkigt inlägg. Igår blev det ju som sagt först Nacka Forum, för att kolla på bland annat ett tangentbord men sakerna drog ut på tiden så det blev lunch och precis innan vi fick maten så hade hela Nacka Forum en tyst minut för offrerna i Norge och jag kände en stor klump inom mig men ändå tyckte jag det var BRA att hela Nacka Forum gjorde det. Men hur som helst åt något jätte gott med kyckling och pasta. Efter lunchen blev det i alla fall buss mot Tyresö och sen hem till Anette för att träffa Noah, Lotta och Anette. Gud så stor Noah har blivit, fina prinsen! Även Maria och hennes bebis Leon var där.. Vi var där några timmar och väl hemma inväntade jag Pappa så jag kunde åka och handla blöjor och mat till Lilja och även mat till oss själva. Hemma igen så somnade jag bort en stund i soffan med Nova brevid mig och Lilja på mig men blev inte alls en lång stund utan vid kvart i tio la jag mig i sängen, pratade med Älsklingen min flera gånger under kvällen men mellan gångerna så sov jag för jag var helt färdig. Lilja vaknade två gånger under natten och ville ha mat sen låg vi och prata max fem minuter innan hon somna igen, min duktiga tjej. Hur som helst, nu ska jag ringa bland annat Försäkringskassan eftersom det verkar ha blivit några problem och ska även ringa kyrkan för att boka in tid för dop. Efter det så vet jag inte, men förmodligen umgås med Mamma, Nova och såklart min underbara dotter Lilja. Tjingeling!

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Som de flesta av dina inlägg så handlar det om att du ätit och sovit. Eller pratat med din pojkvän... Come on, du behöver inte blogga om precis allt du gör. BOOOOORING!

    2011-07-26 | 16:29:45

Kommentera inlägget här: