Emeliitaah

lev ditt egna liv, för du ska dö din egna död.

Gastric by pass.

Kategori: Gastric by pass.

Det är snart två år sen jag gjorde min gastric by pass operation och jag har aldrig mått så bra som jag gör just nu, vill fortfarande gå ner lite i vikt för att bli 100% nöjd med mig själv.
Vet att ni är några stycken som gjort en gastric by pass operation som läser min blogg och tänkte kolla med just er och även ni andra som läser min blogg, vill ni att jag skriver mer om livet efter operationen? Kanske berättar min väg till operation med mera. Berätta om det är något speciellt gällande gastric by pass, ni vill att jag skriver om. Vill skriva om min operation, men vet inte vart eller hur jag ska börja, därför försöker jag ta hjälp av er, ni kanske kan hjälpa mig och ge mig råd på vart jag kan börja någonstans.

Kommentarer

  • maria säger:

    Jag vill gärna veta allt från början till nu.

    Kul läsning



    Kram Maria

    2011-12-20 | 21:40:51
    Bloggadress: http://iahoglund.blogg.se/
  • therese säger:

    Jag vet My är så jävla söt. Och så liten.

    Hon vägde 3040 gram och var 47cm lång om jag minns rätt...Snacka om att jag själv e sugen på barn nu!



    Jaaa skriv gärna om din op!

    Hur mycket du kan äta nu exempelvis jämfört med tidigare, i börjav av open.

    Vad är positivt med open??

    Negativt??

    Om du har dumpat någongång?

    Vad är lättare med att bli mindre??

    Massa sånt=)

    2011-12-20 | 21:54:02
    Bloggadress: http://nyutsidaa.blogg.se/
  • shakila säger:

    Hur mycket har du gått ner sen operationen och vad väger du nu? =)

    2011-12-21 | 11:15:42

Kommentera inlägget här: