Emeliitaah

lev ditt egna liv, för du ska dö din egna död.

Nacka Forum.

Kategori: Mammalivet

Blev inte sickla köpkvarter, utan Nacka Forum istället.
Handlade trosor till mig och även en jätte fin Hello Kitty klocka till Nova, som hon sett på tv och ville ha, så tänkte att jag kunde vara snäll mot henne och köpa den då jag fick mer pengar än räknat denna månad.
Vi åt även lunch där och det fick bli spaghetti carbonara och fyfan vad god den var.
Det sista vi gjorde innan vi åkte och hämta Nova på dagis var att handla mat till Lilja för över en månad, och det kändes bra, för då behöver jag inte tänka på mat nästa månad utan då finns det mat tills hon ska börja med nummer två.
Ibland måste man tänka ekonomiskt.

Nu har vi nyss ätit middag fick bli ris med la och vitlökssås.
Himla gott!

Men ikväll blir det att bara vara hemma och umgås med mina underbara föräldrar och min dotter.
Min dotter lär ju ligga och prata med sig själv som vanligt och vi andra lär kolla på tv.
Kanske blir det någon film ikväll, vi har ju chips och läsk och även vitlöksdip.
Men vi får se det senare rättare sagt.

Men imorgon ska jag först städa hemma och sen möta Natalie en snabbis innan hon ska iväg för att ge henne det jag lånat av henne, och efter det kanske jag och Lilja åker till Gävle.
Beror på om vi hittar billiga biljetter.
Men blir till att börja kolla på det nu.

Men vi hörs!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: